Saturday, October 17, 2009

OPEN HOUSE

nak gi open house rumah cikgu jap lagi...
act harini macam tak tenang sangat laa...nape ek??hmm...xpe
aku masih diberi kesabaran...

malam tadi penat study..tetibe aku ter rajin..myb sebab aura pekse dah dekat..huhu
someone tetibe xmsg..gi mane??xpela,yg penting jage diri baek2..

mamat sorang tu still dengan diri die yg die anggap betul..padahal die tak sedar yang die dah banyak sakitkan hati orang..ape nak jadi..biarlah..semoge satu hari die diberi kesedaran..

kawan2 lebih memahami aku rasenye.kawan2 aku besh sangat...aku sayang korang sume..huhu
ter over lak..meanwhile, i try to be a strong girl after one incident that had gave me really big impact!!

note to someone: message please....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...