Thursday, November 19, 2009

CUTI SEKOLAH SUDAH...


me & my beloved younger sis
LOW YAT

lame gak xtulis pape kt sini...ketandusan idea aku..hehe
this week da start cuti sekolah actually...aku pon xconfirm ar cuti ni tok dak4 form 4 or yg len2 skali...
last sunday aku gi KL..tuesday baru blik..ingat wednesday tu nak gi sekolah..suddenly my frenz sms den she told me that starting from wednesday,no need to go to school....
thats mean,HOLIDAY TIME....hehe

rase cm nk stay kt KL lame2 skit but surely my mom xbagi lorh.lagipun if aku stay sane,xde bende nk wat..hehe..xkan nk ikut my aunt gi ofis..xmasal...hehe

agak bessshhhh la time kt KL...yela,da lme gak xg KL cz busy kan...so,pham2 sajelah..hehe...g jln TAR..at first,semangat habis....jln sane,jlan sini....after 15 minutes,i was so exhausted...den i just look for any chairs and sat there forever while my mom & aunt busy choosing clothes....
actually i was wearing HEEL on that time thats why i can stand walking in a long time..hehe...my mom didnt tell me that we will go for a walk there so i just wear that funky HEEL...huhu :-)


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...