Tuesday, March 6, 2012

NO!

hurm.... harini dah 6 March. Paper last 20 March. Maksudnya tinggal berape hari lagi je nak jumpe korang2 sume wahai sahabat-sahabat ASASI TESL ku.. :'(

Aiman, Nisa, Mira, Kimi, Paan...... Korang terbaekkkk!!! Time korang sume datang rumah aku memang paling best lah. Sumpah aku happy sangat2. lepas ni tolong la datang lagi keyh korang.. huhu.

OKAY. Aku nk layan perasaan jap......... :'(




Kenapa aku mesti sedih? Kenapa? Kenapa? Kenapa?

Mestilah sedih.. 2 SEMESTER or equal to ONE YEAR i've been with you guys. We share everything. Daripada yang xbercakap langsung sampai ke tahap bercinta! tettttttt.... haha

I'm all alone at home. Aku sunyi. Bila korang ade aku happy, senyum memanjang jer. Tapi lepas ny....... kesunyian tu akan datang balik dalam hidup aku ny. ape aku nak buat sepanjang cuti nanti? I mean ade harapan lagi ke nak jumpe korang sume lagi? ARGGGGGGGGGGHHHHHH!!! aku tension bile pikir pasal ny la....


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...